კრიტერიუმი
|
დაბალი 3-4
|
საშუალო 5-6
|
კარგი 7-8
|
საუკეთესო 9-10
|
გაკვეთილში ჩართულობა
|
აქვს გრამატიკული შეცდომები. ვერ პასუხობს გაკვეთილზე დასმულ კითხვებს.
არ აქვს ლექსიკური მარაგი.
|
მოსწავლეს შეუძლია გაკვეთილზე დასმულ კითხვებს მხოლოდ ტექსტზე დაყრდნობით
გასცეს პასუხი. ვერ ფლობს გრამატიკულ უნარ ჩვევებს.
არ აქვს ლექსიკური ერთეულების მარაგი. უჭირს ტექსტის გაგება და თხრობა.
|
დამაკმაყოფილებლად ფლობს ლექსიკურ
ერთეულებს და იყენებს მეტყველებაში.
პასუხს სცემს გაკვეთილზე დასმულ კითხვებს.
არის აქტიური.
|
აქვს მდიდარი ლექსიკური მარაგი. გებულობს ტექსტს, არ უშვებს შეცდომებს თხრობის დროს. ფლობს გრამატიკულ უნარ- ჩვევებს.
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment