შეფასების სქემა

კრიტერიუმი
დაბალი   3-4
საშუალო  5-6
კარგი  7-8
საუკეთესო  9-10
გაკვეთილში ჩართულობა
აქვს გრამატიკული შეცდომები. ვერ პასუხობს გაკვეთილზე დასმულ კითხვებს. არ აქვს ლექსიკური მარაგი.
მოსწავლეს შეუძლია გაკვეთილზე დასმულ კითხვებს მხოლოდ ტექსტზე დაყრდნობით გასცეს პასუხი. ვერ  ფლობს გრამატიკულ უნარ  ჩვევებს.  არ აქვს ლექსიკური ერთეულების მარაგი. უჭირს ტექსტის გაგება და თხრობა.
დამაკმაყოფილებლად ფლობს ლექსიკურ  ერთეულებს და იყენებს  მეტყველებაში. პასუხს სცემს გაკვეთილზე  დასმულ კითხვებს. არის აქტიური. 
აქვს მდიდარი ლექსიკური მარაგი. გებულობს ტექსტს, არ უშვებს  შეცდომებს თხრობის  დროს. ფლობს გრამატიკულ უნარ- ჩვევებს.

No comments:

Post a Comment