გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ოჯახი
„Familie’’
|
საგანი/პედაგოგი
|
გერმანული ენა/ვარდო მამინაიშვილი
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
საბაზო საფეხური/VII კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
8 მოსწავლე/განსაკუთრებული მიდგომების
საჭიროებების მოსწავლეები არ არიან.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
|
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
|
წინარე ცოდნა
|
იციან ლექსიკური
ერთეულები თემასთან ‘’ოჯახი’’ კავშირში. მაგალითად:
დედა, მამა, ბებია, ბაბუა, და ძმა, მშობლები, მარჯვნივ ,მარცხნივ ,წინ ,უკან ,შუაში
კითხვითი სიტყვების: ია, ნაინ, გამოყენება მეტყველებაში,. წინადადებაში. შეუძლიათ კითხვებზე
პასუხი. მაგ: ვინ არის ეს? სად ზის დედა? სად ზის მამა? რა ჰქვია დედას, მამას
დეიდას?, დადებითი და უარყოფითი წინადადებების შედგენ
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეთა
შეფასებისას ვიყენებ განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების სქემას.
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
წიგნი, რვეული, რუქა, სახელმძღვანელო, დაფა, სურათი,
გრამატიკული ცხრილები.
|
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
|
1 კლასის ორგანიზება: მისალმება, სიის ამოკითხვა; გონებრივი
იერიში.
გაკვეთილის A ფაზა _ გამოწვევა
სურათით ხდება მოსწავლეთა გამოწვევა-თემასთან დაკავშირებული კითხვებით.
მოსწავლეთა ჩაბმა გაკვეთილში. მაგ :ვინ
არის ეს. ვის ჰყავს ბებია და ბაბუა. ვინ ზის.
ვინ დგას.
გაკვეთილის B ფაზა _ ცოდნის კონსტრუირება
ტექსტის გაცნობითი კითხვა. მოსწავლეები ჩუმად კითხულობენ ტექსტს. წაკითხული ტექსტის გაგების შემოწმება ხდება კითხვების დასმით. მაგ: ვინ ზის
წინ. ვინ ზის უკან. რა ჰქვია დედას, მამას.
ვინ ზის დეიდას გვერდით.
ტექსტის ხმამაღალი კითხვა.
ელექტრონული პრეზენტაციის ჩვენება-”ჩემი ოჯახი და მე“; მე მქვია... მე ვარ, მე მყავს მშობლები,
მე მყავს დეიდა და ბიძა და ასე შემდეგ.
გაკვეთილის C ფაზა _ რეფლექსია
აქტივობა წყვილებში: მოსწავლეები ერთმანეთს უსვამენ
კითხვებს:
გყავს შენ ძმა?
გყავს შენ და?
გყავს შენ ბებია და ბაბუა?
და ასე შემდეგ.
მოსწავლეების შეფასება.
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment